onsdag 25 april 2012

hejhejhej osv

Hej jag är lite sådär dålig på att blogga.

nejmen det är såhär:

Nästa vecka har vi franskaprov, veckan efter det är det SO och matteprov, VECKAN EFTER DET är det kemiprov.
Och det är ju lagom kul eftersom Matteprovet är på min födelsedag. Känns.... Kul.

Men asså det är sjukt. Om 15 dagar fyller jag femton. VART HAR ÅREN TAGIT VÄGEN?
Dte är verkligen sjukt hur åren har gått. Nu låter jag som en 95 årig pensionär men asså, ni fattar, det har gått sjukt snabbt !

Liksom, tredje året på tomta efter sommarlovet, sen taggar man gymnasium!!!!!! neeeee D:
Jag vill egentligen inte, eller klart man vill växa upp men ändå inte. Allt ansvar och skit, men man vänjer sig nog..

Men nu sitter jag och lockar håret så jag måste gå, PUSSHEJ

Ajuste kik mig, hahahaha fy bubblan vad fullt det lät, kik me då :)

Kik - Aconie


PUSS :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar