torsdag 10 maj 2012

15 :)

Chillar sådär på födelsedagen, dagen har varit otrolig, på ganska många sätt.. :s

Igår så hade jag tråkigt och gick ut och övade på några fintar i innebandyn men då trampar jag ju självklart på bollen och stukar foten, igen. Det är seriöst tredje gången på minde än 1 1/2 år.. YÄYÄYÄ

Nej men så jag har gått runt med mina kryckor och varit handikappad på min födelsedag, det har varit otroligt kul!

Men det har varit otroligt mysigt idag, fick ett par urgulliga örhängen av Ebba, "Om jag stannar" av Alma, Muffins av Anna och nyss kom Anna och Rebecka med en tårta dom bakat :'D
hihi gullisarna.

Tack alla för en grym dag, och mamma och pappa ska klart ha ett tack också. PUSSHEJ


slänger in en gammal bild på det, PUSSEN HEJDÅ



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar